New patch

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Mar 3 21:33:54 EET 2008

Nikos Kokkalis wrote:
> Την 1/3/2008, Nikos Kokkalis <nickkokkalis at gmail.com> έγραψε:

> OK, done

Θα το ενσωματώσω στο mercurial σε λίγο. Το LANG=C δεν έχει πουθενά αλλού
κάποια "δυσάρεστη" επίπτωση;
Για την ώρα έχω αφήσει σε μένα το el_GR.ISO8859-7. Βέβαια η αλήθεια
είναι ότι γενικά δεν έχω ακολουθήσει το άρθρο σου στο στήσιμο των
ελληνικών της κονσόλας και δεν ξέρω μήπως αυτό επηρεάζει.

Συγκεκριμένα, και με την ευκαιρία, θέλω να ρωτήσω αν είναι πράγματι
απαραίτητες οι ρυθμίσεις στο 2.1 και 2.2
Προσωπικά έχω επιλέξει κατά την εγκατάσταση το αντίστοιχο ελληνικό
πληκτρολόγιο και την ISO8859-7 καθώς και το cons2517 και τα ελληνικά
λειτουργούν στην κονσόλα (εναλλαγή με ALT+SPACE)
Επίσης στο .xinitrc δεν έχω καμιά ρύθμιση  (σημειωτέον δεν χρησιμοποιώ
gdm, ξεκινάω με startx)
Τέλος, μήπως θα ήταν καλό να γράψεις και με ποια πλήκτρα γίνεται η εναλλαγή;