Peri fosscomm.gr

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Feb 29 15:28:36 EET 2008

Nikos Kokkalis wrote:
> Epeidi katevainoume san omada, kai epeidi ekproswpw kai esas, tha
> ithela na deite ti exw etoimasei kai na kanete osa perissotera sxolia
> mporeite...

Θα έλεγα να το συζητάγαμε στο #bsddocs.
Προσωπικά δεν θα έβαζα πολλά slides σε μια παρουσίαση, θα προτιμούσα να
έχω τα καίρια σημεία και να επεκτείνω πάνω σε αυτό που δείχνει, παρά να
έχω ριπή από slides που αλλάζουν συνέχεια. Αλλά βέβαια αυτό εξαρτάται
και από το πόσο χρόνο κρατάει η παρουσίαση. Η παλιά σου version νομίζω
έβγαινε (σε δική μου πρόβα) περίπου 15 λεπτά. Πάντως μια και το έχεις
ήδη παρουσίασει μια φορά το θέμα, νομίζω ότι μπορείς να κρίνεις καλύτερα
αν θα προσθέσεις ή θα αφαιρέσεις πράγματα. Στην τελική, η παρουσίαση σου
έχει τις απαραίτητες πληροφορίες.