Δεν μπορώ να κάνω compile το mercurial

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 10 18:07:52 EET 2008

On 2008-02-10 15:12, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Δεν είναι σωστό μέρος; Όπου υπάρχουν ταυτόχρονα ο Γιώργος και το
> mercurial, σίγουρα είναι σωστό μέρος :)

Τώρα θα αναγκαστώ να κάνω quote στον Bruce Schneier, παραφράζοντάς τον
λίγο για να ταιριάζει την περίπτωσή μου:

	«Το καλό με το να είσαι Mercurial expert είναι πως ότι και να
	πεις για το Mercurial, σε πιστεύουν όλοι.  Το κακό, όμως, με το
	να είσαι Mercurial expert, είναι ότι και βλακείες να πεις, πάλι
	σε πιστεύουν όλοι.»

Όπως ακριβώς ήταν βλακεία η πρώτη απάντηση που έστειλα.  Δεν πρόσεξα το
/usr/ports στο original email, κι απάντησα με Linux specific οδηγίες.

Βαγγέλη, αν έχεις εγκαταστήσει κάποιο Python port, θα πρέπει να έχεις
και τα αντίστοιχα Python development headers, όπως...

root at kobe:/usr/local/include# ls -ld python2.4/Python.h
-r--r--r--  1 root  wheel  -  4204 Dec 11 18:31 python2.4/Python.h
root at kobe:/usr/local/include#

Μπορείς να ελέγξεις αν έχεις αυτά τα header files;