Δεν μπορώ να κάνω compile το mercurial

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Feb 10 15:50:41 EET 2008

Manolis Kiagias wrote:

> Δεν είναι σωστό μέρος; Όπου υπάρχουν ταυτόχρονα ο Γιώργος και το
> mercurial, σίγουρα είναι σωστό μέρος :)
>
> Έχω τρέξει το mercurial και με 2.4 και με 2.5. Τώρα έχω το 0.9.5 με τη
> 2.5. Όσο αφορά την python, δες στο /usr/ports/UPDATING που υπάρχουν
> κάποιες πληροφορίες για το θέμα.
Δεν ξέρω μήπως βοηθάει το παρακάτω:

Δοκίμασα τώρα να βάλω το mercurial 0.9.5 σε ένα μηχάνημα με 6.3-RELEASE
που έχει γίνει upgrade από 6.2 και έχει python 2.4 εγκατεστημένη. Το
port προσπάθησε να μου εγκαταστήσει python 2.5. Φαίνεται ότι το port του
0.9.5 χρειάζεται τη 2.5, γιατί φαίνεται και αυτό:

sonic at phoenix:/usr/ports/devel/mercurial$ make run-depends-list
/usr/ports/lang/python25