Patches για το FreeBSD www

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 10 12:27:14 EET 2008

On 2008-02-10 12:17, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Hehe, ναι, αν και το θέμα είναι επίσης να κανονίσουμε και κάπου να ανέβει.

Για αρχή μας κάνει και το official site:

	www.freebsd.org/el/

> Το δικό μου μηχάνημα κάνει ακόμα build, αλλά από ότι βλέπω τελειώνει
> οπότε σε λίγο θα στείλω links για το τοπικό μου "mirror" :)
>
> Αλήθεια, κάθε πότε γίνεται rebuild το www στο freebsd.org; Είναι σε
> κανένα cron job;

Κάθε 8 ώρες περίπου, αν θυμάμαι καλά, αλλά μπορεί να γίνει trigger
οποιαδήποτε στιγμή από όποιον έχει login access στο `freefall' και
τρέξει ένα script του Kuriyama-san:

	~kuriyama/bin/webupdate -d -l en

Αυτό κάνει rebuild μόνο το www/en/ αλλά παίζει το ίδιο και με -l el.

Πριν λίγο έκανα schedule ένα rebuild, αλλά μπορεί να πάρει λίγη ώρα
μέχρι να φανεί όντως το www/el/ `στον αέρα'.

[1] freefall.freebsd.org.  Σε αυτό το μηχάνημα κάνουν συνήθως login οι
    committers, για να έχουν απευθείας πρόσβαση σε CVS, gnats, και άλλα
    resources του `FreeBSD cluster'.