Patches για το FreeBSD www

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Feb 10 11:00:18 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Στο τέλος έκανα clone στο /var/tmp/build με δομή:
>
> 	/var/tmp/build/doc
> 	/var/tmp/build/www
>
> και ξεκίνησα νέο build με:
>
> 	cd /var/tmp/build/www
> 	env CVSROOT=/home/ncvs WEB_LANG='el'
>
> Για να δούμε τι θα παίξει τώρα :-)

Εγώ από το script κάνω ένα πλήρες build με κάτι σαν αυτό:

env DESTDIR=$WWWROOT make all install >> $LOGSDIR/www-build.log 2>&1

Αν θυμάσαι, εσύ είχες προτείνει το env DESTDIR, εγώ έγραφα (και σύμφωνα
με το documentation):

make install DESTDIR=/mpla/mpla

το οποίο γενικά ΔΕΝ δουλεύει, εκτός αν του "αρέσει" για κάποιο λόγο τη
συγκεκριμένη μέρα το path /mpla/mpla
(τρέχα-γύρευε)

Επίσης το documentation γράφει ότι χρειάζεσαι να έχεις local CVS
repository, ενώ αυτό δεν συμβαίνει, ένα απλό checkout των trees κάνει,
οι λεπτομέρειες που γράφει για το πως να δημιουργήσεις το repository
(trees κλπ)  είναι λάθος, και τέλος δεν αναφέρει τον ειδικό τρόπο
(εφόσον κάνεις τελικά το CVS) με τον οποίο πρέπει να κανεις checkout
ώστε να μοιάζει με το cvsup (που πάλι μου είχες πει σε μια σειρά από
μακροσκελή, προ-λίστας, email :) )