Patches για το FreeBSD www

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 10 10:45:26 EET 2008

On 2008-02-10 10:38, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Α. βλέπω έκανες πιο αναλυτική την καταχώρηση. Ναι, φυσικά και είναι μια
> χαρά. Εγώ απλώς δεν έβαλα περισσότερα, βλέποντας ότι γενικά και οι άλλες
> καταχωρήσεις ήταν μάλλον μικρές.

Μπα εντάξει, δεν είναι κακό να λέμε πιο πολλά ελπίζω :)

> Πολύ ωραία, θα κάνω σε λίγο pull και rebuild να δούμε και πως φαίνεται.

Στο μεταξύ, ένα build που έκανα μου έσκασε στα μούτρα με:

% $ pwd
% /home/keramida/hg/www/el-main$ make CVSROOT=/home/ncvs WEB_LANG='en el' DOC_PREFIX=/home/keramida/hg/doc/el
% ...
% /usr/local/bin/tidy -wrap 90 -m -raw -preserve -f /dev/null -asxml  index.html
% *** Error code 1 (ignored)
% ===> en/doc
% make: don't know how to make all. Stop
% *** Error code 2
%
% Stop in /home/keramida/hg/www/el/en/doc.
% *** Error code 1
%
% Stop in /home/keramida/hg/www/el/en.
% *** Error code 1
%
% Stop in /home/keramida/hg/www/el.

Grrr, αυτό το www/ tree μου τη σπάει με τα hardcoded πράγματα που έχει
παντού :-(