Συνέδριο των ελληνικών κοινοτήτων ΕΛΛΑΚ (fosscomm.gr)

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Wed Feb 6 20:36:13 EET 2008

Προχθές έλαβα το ακόλουθο μήνυμα από τον Αχιλλέα Μάντζιο:

-----------------------------------

"Βαγγέλη καλημέρα, το mail σου το βρήκα από το http://www.superuser.gr/
όπου έχω επισκεφθεί και γράψει μερικές φορές.

Θα γίνει συνέδριο των ελληνικών κοινοτήτων ΕΛΛΑΚ, οπου θα συμετέχουν
hellug, debian.gr, postgresql.gr, redhat/jboss και άλλοι.
Τι θα έλεγες για μια παρουσία του FreeBSD?

--
Achilleas Mantzios"

--------------------------------------

Δεν ξέρω ακριβώς με ποια ιδιότητα ο Αχιλλέας μου έγραψε, αλλά σε κάθε
περίπτωση θα συζητούσα με την λίστα πριν οποιαδήποτε απάντηση. Η άποψη
μου είναι πως αν ο Γιώργος ο Κεραμίδας είναι διαθέσιμος εκείνη την
περίοδο , αναμφισβήτητα είναι το καταλληλότερο άτομο για να κάνει την
παρουσίαση, και αυτό επειδή έχει τύχη να παρευρεθώ τον Δεκέμβρη στο
ΠΑ.ΠΕΙ. Επομένως έχει και έτοιμο το υλικό της παρουσίασης πέραν της
εμπειρίας που κουβαλά.
Η παρουσίαση είναι στο Ε.Μ.Π. 21 & 22 Μαρτίου. Για περισσότερες
πληροφορίες στο http://www.fosscomm.gr .

Σημ: Η απουσία μου από τις συζητήσεις και τις μεταφράσεις  οφείλεται
στον φόρτο εργασίας και ενός απογευματινού κύκλου μαθημάτων πιστοποίησης
που θα διαρκέσει μέχρι τέλη Ιουνίου. Ωστόσο δεν πρόκειται να αποσυρθώ
από την δουλειά. Κάθε άλλο. Έχω ανεβάσει και γω Mercurial στον σέρβερ
μου και θα ανεβάσω προσεχώς το κεφ. 9 εκεί.

Βαγγέλης