Κεφάλαιο 10

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Feb 3 01:44:33 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Cool!  Ένα από τα επόμενα πράγματα που θέλω να κάνω είναι ένα πέρασμα
> στο κεφάλαιο με το ispell.  Αν έχεις κι εσύ αλλαγές, απλά θα τις κάνω
> pull από το dyndns :)

Δεν έχω κάνει τίποτα άλλο εκτός από το pull, και δεν σκοπεύω να κάνω
αλλαγές σήμερα, οπότε μάλλον εγώ είμαι που θα πάρω τις αλλαγές σου αύριο :)

Σήμερα (και με αφορμή κάποιες ερωτήσεις στην -questions) είχα την εξής
ασχολία:

http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/compiz-fusion/article.html

:)