Κεφάλαιο 10

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 3 01:03:34 EET 2008

On 2008-02-03 00:55, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> On 2008-02-02 19:14, Panagiotis Kritikakos <panoskrt at googlemail.com> wrote:
> > Καλησπέρα,
> > Τελείωσα και τον έλεγχο του 10ου κεφαλαίου οπότε και το στέλνω.
>
> Ωραίο!  Λοιπόν, το έχω βάλει στο hg.hellug.gr για να μπορεί να το πάρει
> κι ο Μανώλης, που κάνει τα αυτόματα builds από το Handbook.
>
> Τώρα πρέπει να βρούμε ποια ήταν η αρχική Αγγλική έκδοση από το CVS :-)

Done.

% changeset:   149:842ed40089ff
% user:        keramida
% date:        Sun Feb 03 01:01:59 2008 +0200
% files:       el_GR.ISO8859-7/books/handbook/linuxemu/chapter.sgml
% linuxemu: tag with %SRCID% for the original 1.134 English revision
%
% This is the CVS revision id of the original English version, whose
% synopsis we translated.  Changes which go into CVS after 1.134 should be
% easy to 'merge' on top of this fully translated version by Panagiotis.