Patches για το FreeBSD www

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Jan 29 17:18:45 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Το δίκτυό μας σήμερα στο γραφείο είναι ΓΤΠΚ εντελώς, οπότε δε μπορώ να
> κάνω ούτε pull από εκεί.  Το εσωτερικό squid μάλλον μαλακίζεται λίγο,
> και το http connection δεν τερματίζει ποτέ.

Και το mercurial.dyndns.org έχει καθυστέρηση αυτές τις μέρες, γιατί κάνω
seed το torrent με το 6.3-RELEASE σε DVD ;-) από την ίδια γραμμή.
Θα το χαμηλώσω τώρα να περισσεύει και για δική μας χρήση.

> Θα το κατεβάσω από το σπίτι, και θα βάλω το κλασικό πλέον cron job να
> κάνει mirroring και στο hg.hellug.gr ;-)

Χεχε.. ναι, αν και δεν νομίζω να έχουμε εκεί τόση κίνηση - για την ώρα
τουλάχιστον.
> Μια από τις πρόσφατες βελτιώσεις είναι ότι πλέον το merge script αν
> χρειαστεί να ανοίξει $EDITOR το κάνει με το ${LOCAL} workspace path,
> οπότε το buffer filename είναι π.χ. "chapter.sgml" αντί για κάτι σαν
> temporary filename του στυλ "hgmerge-23xR34".
>
> Ετσι παίζει σωστά και το syntax highlighting... όλε :)

... και επίσης βλέπεις ποιο αρχείο κάνεις merge γιατί μετά από μια
κουραστική μέρα ούτε αυτό δεν είναι προφανές :)
Έκανα ήδη upgrade...