merging with hg(1)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Jan 22 20:53:24 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Καλησπέρα,
>
> όσοι χρησιμοποιείται το Mercurial για merges με το hg.hellug.gr μπορεί
> να βρείτε χρήσιμο το παρακάτω script.  Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό εγώ
> βάζοντας στο ``~/.hgrc'' μου κάτι σαν:
>
>     [ui]
>     merge = /home/keramida/bin/hg-merge
>
> Μια σημαντική αλλαγή που έκανα πρόσφατα είναι ότι αν σε ένα commit
> υπάρχουν merges/revisions που είναι 100% πανομοιότυπα, π.χ.:
>

>     [ancestor] --> [keramida]
>        \
>         `---> [manolis]

> [...]
Ενδιαφέρον. Αν το κατάλαβα καλά, εννοείς ότι αν εγώ και εσύ κάνουμε την
ίδια αλλαγή στο ίδιο αρχείο ο καθένας στο δικό του (διαφορετικό)
changeset, τότε το επόμενο  merge θα γίνει αυτόματα, αφού ουσιαστικά
πρόκειται για το ίδιο περιεχόμενο και δεν χρειάζεται να γίνει resolve με
το χέρι. Κάτι που μπορεί να συμβεί άμα διορθώνουμε π.χ. τα tags στην
αρχή. Τώρα μέσα στο ίδιο το κείμενο πόσο πιθανό είναι αυτό;
Θα κάνω μερικές δοκιμές με αυτό στο mercurial/testing να δω πως πάει.