Θέμα: Re: Έναρξη μετάφρασης κεφαλαίου 14

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Jan 18 13:44:41 EET 2008

stylianos sideridis wrote:
> *//*
> Πολύ ωραία, ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις θα προσπαθήσω να τις
> ακολουθήσω στο 14. (Προφανώς συμφωνώ).
>

> Μανώλη μπορώ να κάνω clone και pull τοπικά στο pc μου απο το
> http://mercurial.dyndns.org/mercurial/handbook-test?
>
> Στυλιανός

Ναι φυσικά και μπορείς,

hg clone http://mercurial.dyndns.org/mercurial/handbook-test

και μετά αρκεί απλώς ένα hg pull για να παίρνεις τις αλλαγές.

Συνήθως στο handbook-test δουλεύω τις αλλαγές, και μετά κάνω push στο
freebsd-doc-el (από το οποίο κάνει pull o Γιώργος). Πιστεύω σήμερα να
κοιτάξω αναλυτικά για άλλες διορθώσεις το 13 και μέχρι τη Δευτέρα θα το
κάνω push.

Αν είναι και το δικό σου repository διαθέσιμο μέσω http, θα με ενδιέφερε
ένα clone :)

Μανώλης