κεφάλαιο 21

Vaggelis Typaldos frances at mylannet.gr
Sat Jan 12 23:55:01 EET 2008

Καλή χρονιά σε όλους κι από μένα. Μόλις γύρισα από την άδεια μου
ανανεωμένος. Καλώς ήρθες Παναγιώτη στην ομάδα.

Απλά να υπενθυμίσω πως έχω και λιβανίζω εδώ και  κάμποσο καιρό το 9ο
κεφ. του εγχειριδίου (μην το αναλάβει κανείς αφού το έχω ολοκληρώσει).
Αύριο θα πιάσω να το ξεσκονίσω και θα το στείλω.

Βαγγέλης

Στις 12-01-2008, ημέρα Σαβ, και ώρα 02:49 +0200, ο/η Manolis Kiagias
έγραψε: