Tags και κεφάλαιο x11

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jan 5 01:12:53 EET 2008

On 2008-01-04 18:38, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:
> Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!
>
> Γιώργο έψαξα το παλιό mercurial και το cvs και για τα υπόλοιπα κεφάλαια:
>
> kernelconfig --> 1.176
> multimedia --> 1.128

Ωραία, ευχαριστώ!

> και το boot (που είναι καινούριο και διορθώνω τώρα) θα είναι στο 1.65
> (θα βάλω το tag τελειώνοντας)

ok, μόλις είσαι έτοιμος, βάλε το tag και θα το «βουτήξω» κι εγώ :-)

> Είδα ότι έχεις κάνει backout το changeset για το x11. Δεν έχω ακόμα
> κάνει merge με το τελευταίο σου update, αν θες μπορώ να  συγχρονίσω το
> x11 με την τελευταία αγγλική έκδοση να μη βγάζει build errors. (Στο
> δικό μου queue έχω βγάλει για την ώρα το reference που δημιουργούσε το
> πρόβλημα).

Ναι, έκανα backout το changeset και μεταφέρω μια-μια τις παραγράφους,
ελέγχοντας και για updates από το Αγγλικό κείμενο.  Δεν ξέρω από ποιό
Αγγλικό version έχει προέλθει το αρχικό x11/chapter.sgml αλλά το 'χω
πιστευω μέχρι τη Δευτέρα.