[fossaegean] Συνάντηση ομάδας ΕΛ/ΛΑΚ - Κυριακή 15/Νοε

Antonis Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sun Nov 16 14:02:31 EET 2014

6.15 θα έχουμε φύγει από το σημείο συνάντησης για να πάμε στο κτήριο
Παπανικολάου (η αίθουσα βρίσκεται στην παλιά τοποθεσία της ομάδας ping-pong)
οπότε, όποιος αργήσει θα πρέπει να έρθει κατευθείαν στον χώρο.

https://goo.gl/maps/3QJcR

short notice: ο χώρος είναι κοινός με την ομάδα αστρονομίας, πρόσβαση για
την ώρα έχω μόνο εγώ και ο υπεύθυνος της αστρονομίας και τις επόμενες μέρες
θα αποκτήσει και ο Γιάννης.

Τα υπόλοιπα αφού συζητηθούν και από κοντά θα ανακοινωθούν και στη λίστα.

giankonstantinidis at gmail.com>:

> ¶υριο Κυριακή θα κάνουμε μια συνάντηση των μελών της ομάδας ΕΛ/ΛΑΚ στις
> 18:00 έξω από το εργαστήριο Αλκμήνη (κτίριο "Λυμπέρη" του Πανεπιστημίου,
> επί της οδού Γοργύρας).
>
> Θα επισκεφτούμε το νέο χώρο που παραχωρήθηκε στην ομάδα και θα συζητήσουμε
> για τις μελλοντικές μας δραστηριότητες και λοιπά θέματα.
>
> Όσοι πιστοί προσέλθετε :)
>

> --
> Giannis Konstantinidis
>
> giannis at konstantinidis.cc
> http://konstantinidis.cc
> giannisk on irc.freenode.net

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com