[fossaegean] Το μηχάνημα στο κλειδωμένο δωμάτιο με το cluster...

Dimitris Papadakis papaduckees at gmail.com
Wed Feb 6 18:19:19 EET 2013

Καλησπέρα σε όλους.

Έχετε κάποιο σχέδιο για το μηχάνημα που έως τώρα στήριζε την κοινότητα;
Γιατί δεν το μεταφέρετε στο Linuxlab δίπλα; Για τον τεχνικό θα είναι μια
διπλοαλλαγή στο router. Αρκεί να το ζητήσουμε, δεν απαιτεί κάτι ιδιαίτερο.

Δεν έχω φορμάρει κανένα άξιο επιχείρημα κατά της υστερίας με το cloud  και
απλά διαισθητικά είμαι πεπεισμένος πως πρέπει να υπάρχει και φυσική
πρόσβαση σε κάποιο μηχάνημα που προσφέρει σταράτες υπηρεσίες. Ας διατηρηθεί
έστω και για αντίγραφα ασφαλείας, δεν ξέρω τι να πώ.

Σας χαιρετώ.