[fossc-aegean-general] ΠΡ: ΑΠ: Open source team

Skoutas Stamatis sskoutas at aegean.gr
Sun Jan 15 22:41:04 EET 2012

Από: Kostas Malakasis [kwstasm at gmail.com]
Αποστολή: Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012 4:36 μμ
Προς: Skoutas Stamatis
Θέμα: Re: ΑΠ: Open source team

Γεια σου Σταμάτη,

τα θερμά μου συγχαρητήρια για αυτούς που έκοψαν το ρεύμα από τη ΔΕΗ [cid:517 at goomoji.gmail]
και για τις άλλες εξελίξεις επίσης.
Μπήκα στο site και είδα ότι υπάρχει κοινότητα ΕΛΛΑΚ Πανεπιστημίου Αιγαίου:
http://foss.math.aegean.gr/

Αυτό που συστήνω εγώ είναι να έρθεις σε επαφή μαζί τους και να τους προτείνεις 2 ιδέες:
1) Δημιουργία hackerspace όπως αυτό της Αθήνας:
http://hackerspace.gr/wiki/Main_Page
που είναι ένας χώρος για δημιουργία ανοιχτού κώδικα λογισμικού και κατασκευών

2) Δημιουργία Τμήματος του Open Source Ecology στη Σάμο:
Μερικά links να τους δώσεις για να δουν περί τίνος πρόκειται.
http://opensourceecology.org/
http://opensourceecology.org/wiki/Crash_Course

Μπορείς να τους πεις ότι έχει έρθει πλέον και στην Ευρώπη:
http://oseeurope.org/

και τα παιδιά από τις Σέρρες κοιτάνε να το αρχίσουν και αυτοί:
https://www.facebook.com/pages/Open-Source-Autonomic-Ecological-Culture-OSAEC/222434291101198?sk=info
http://serlug.gr/2011/12/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-tedxteiser/

Μπορείς να τους προτείνεις ο Αμφίλυσσος (ή το κτήμα σου) να είναι το αντίστοιχο Factor E Farm του Open Source Ecology της Σάμου. Το Factor E Farm είναι ουσιαστικά το test ground στο project στην Αμερική όπου δοκιμάζονται και αναπτύσσονται οι τεχνολογίες. Το hackerspace θα μπορούσε να παίξει έναν συνεργατικό ρόλο στην ανάπτυξη κάποιων τεχνολογιών.

Σχετικά με το βίντεο για το ξυπόλυτο κολλέγιο πράγματι είναι πολύ ενδιαφέρον. Έχω μαζέψει μερικά ακόμα σε κατηγορίες εδώ:
https://docs.google.com/document/d/1p9QHrIeCEaBj5T2NShOkRM8RQaCtIY9GCD8RbjbvMK8/edit?hl=en_US&pli=1

Μοίρασέ τα ελεύθερα.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο :)