[fossaegean] για το x2go

Students Free & Open Source Software Community foss at aegean.gr
Tue Dec 18 16:36:42 EET 2012

Προσωπικά δε το έχω χρησιμοποιήσει, ίσως ο RealNC να μπορεί να δώσει
πληροφορίες κλπ

όταν θέλω κάτι για γραφικό περιβάλλον χρησιμοποιώ το ssh -X (ή -Y όταν
είναι για ασφαλή σύνδεση)
με αυτό το τρόπο υπάρχει δυνατότητα να φορτωθεί και ολόκληρο το γραφικό
περιβάλλον (με startx πχ, ή όπως μπορεί να εκκινεί το γραφικό στο debian
που έχουμε)

για μια εργασία μου στήνω καινούριο debian στο okeanos.grnet.gr και σιγά
σιγά θα μεταφέρω όλες τις υπηρεσίες προς αυτό, όταν θα είμαστε έτοιμοι θα
γίνει και η αλλαγή στο domain ώστε να δείχνει σε αυτό στον Οκεανό.
μέχρι τότε όλα θα λειτουργούν ως έχουν για να μην υπάρξουν προβλήματα με
sites παιδιών & το mathcom.

πολύ πιθανό επίσης για members accounts να υπάρξει δεύτερο μηχάνημα όπου θα
είναι για αυτό το σκοπό (φιλοξενία σελίδας, με quota σε storage & bandwidth)

για σχόλια κλπ είμεθα ανοιχτοί φυσικά :)

Χαιρετώ! καλή συνέχεια και καλές γιορτές!

--
Εκ των υπευθύνων.

_________________

Student's Free & Open Source Software Community
University Of the Aegean
http://foss.aegean.gr/

##
# Επικοινωνήστε / Αναμειχθείτε: