[fossaegean] ΑΠ: Ενδιαφέρεται κανείς για να μάθει Python;

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Thu Aug 9 02:26:20 EEST 2012

Πιστεύω το ιδανικό θα ήταν να συναντηθούμε κάποια στιγμή και από κοντά.

για να δούμε το υλικό και το πως περίπου θα το "τρέξουμε" όσοι ενδιαφερόμαστε.
από κει και πέρα μπορούμε μετά μόλις ανακοινωθεί το πρόγραμμα του εξαμήνου
να βγάλουμε ένα πιο συγκεκριμένο "πρόγραμμα".

ΥΓ. μην ξεχνάτε "Reply to All" και όχι σκέτο reply :)