[fossaegean] ΑΠ: Ενδιαφέρεται κανείς για να μάθει Python;

Vasilakis Georgios icsd07009 at icsd.aegean.gr
Wed Aug 8 13:09:59 EEST 2012

Έχω στο νου μου να μάθω python κάποια στιγμή,  δεν ξέρω το πρόγραμμα μου απο τώρα όμως... Εάν τα βολέψω είμαι μέσα! :)
Από: fossaegean-bounces at hellug.gr [fossaegean-bounces at hellug.gr] Εκ μέρους του Antonis Konstantinos Tzorvas [antonis at tzorvas.com]
Αποστολή: Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012 10:09 μμ
Προς: fossaegean at lists.hellug.gr
Θέμα: [fossaegean] Ενδιαφέρεται κανείς για να μάθει Python;

Καλησπέρα,

υπάρχουν άτομα που να ενδιαφέρονται για να μάθουν python;

μετά την εξεταστική λέω να ασχοληθώ με τη γλώσσα, ξεκινώντας από
την αρχή ίσως με τη βοήθεια κάποιου βιβλίου για να μάθω τα βασικά
και μετά με τη δημιουργία μικρών project να προχωρήσω σε καλύτερη
κατανόηση της γλώσσας.

βέβαια όλο αυτό δεν έχει και τόσο πλάκα όταν είσαι μόνος σου..
μήπως υπάρχουν άλλοι που να ενδιαφέρονται για να μάθουν python;

Εισαγωγή στην Python (Ελληνικό)
http://goo.gl/EzmEI

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com