[fossc-aegean-general] Διαδικτυακή παρουσία της ομάδας

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sat May 7 11:31:29 EEST 2011

1) :Wiki:
Το Wiki κλείνει για τώρα προς το κομμάτι της εσωτερικής
οργάνωσης της ομάδας. Ίσως θα μπορούσε να περάσει και σε κρυφό section
στο forum.

2) :Mailing List:
Εάν παίρνουν feed από το Site για ανακοινώσεις της ομάδας,
νομίζω πως η mailing list θα είναι απλά ένα εξτρά που δε θα χρειάζεται.

Η mailing list χρησιμοποιείται για συζητήσεις μεταξύ μελών της ομάδας,
ερωτήσεις, συζήτηση/οργάνωση δράσεων κλπ.

Το forum σκοπός ήταν να εδραιωθεί ως ο τόπος για να μπορούν να γράφουν
σε ένα πιο φιλικό περιβάλλον οι χρήστες και να έρχονται σε επαφή με άλλους,
είτε για την συζήτηση/επίλυση προβλημάτων είτε για τα νέα trends του ΕΛ/ΛΑΚ
κλπ.

Ίσως όμως η λίστα να είναι και υπεύθυνη για αυτή την ακινησία στο forum.

Να τονίσω εδώ πως στο forum έχουμε και τη δυνατότητα των κρυφών sections
όπου
μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο συγκεκριμένα άτομα (πχ Δ.Σ.)

Άρα ίσως θα μπορούσαμε να ελαττώσουμε τη χρήση της λίστας και να περάσουμε
στο
forum.

Ένα άλλο θετικό του forum είναι ό,τι είναι πιο γνωστό/διαδεδομένο/φιλικό το
forum παρά
η λίστα.

3) :Site:
Το Site μπορεί να αναδιαμορφωθεί καταλλήλως, αρχικά με ένα όμορφο θέμα,
στη συνέχεια με κατηγορίες, όπου μέσα σε αυτές να υπάρχει και μια κατηγορία
ένα tag το οποίο θα δίνει τα feed στα planets κλπ.

Κάτι τέτοιο χρειάζεται ένα σεβαστό ποσό χρόνου ώστε να γίνει καλαίσθητο κλπ
κλπ,
αλλά προσωπικά δε διατίθεμαι να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο εάν δεν έχουμε
πρώτα το
κατάλληλο περιεχόμενο.

Και όταν λέω κατάλληλο περιεχόμενο, εννοώ, όταν μπαίνει κάποιος στο site να
βλέπει
τι είναι η ομάδα, τι είναι το ΕΛ/ΛΑΚ, γιατί είναι χρήσιμο το ΕΛ/ΛΑΚ και
γιατί η ομάδα,
πως μπορεί να συμμετέχει κάποιος, επίσης μπορούμε να βρούμε ιδέες για να
τραβήξουμε
άτομα στην ομάδα (πράγμα το οποίο θα συζητηθεί από κοντά στην επόμενη
συνάντηση)

Πράγματα τα οποία μπορούμε να κάτσουμε 5 άτομα ένα ολόκληρο Σάββατο και να
τα
τελειώσουμε και να είναι και τέλεια και να μην ξανά-ασχοληθούμε.

Πράγμα το οποίο μπορεί να γίνει το σάββατο που μας έρχεται, μαζί με τη
συνάντηση της ομάδας.

Email: antonis at tzorvas.com