[fossc-aegean-general] TO-DO

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Tue Mar 15 00:54:06 EET 2011

Καλησπέρα,

θέλω να γίνουν κάποια πράγματα και μάλιστα σύντομα, εάν φυσικά θέλουμε να
κάνουμε κάτι ουσιαστικό.

αρχικά στο https://foss.math.aegean.gr/home/contact/IRC/ μπορείτε να μπείτε
στο κανάλι για live chat.
θα είμαι μέσα αν μπείτε. αν δεν απαντάω ή αν λείπω σημαίνει πως δεν είμαι
σπίτι.

1. Αυτό που θέλω είναι κάποιος να φτιάξει μια σύνοψη της πρώτης συνάντησης,
(είμασταν τόσα άτομα, υπήρχε θέληση για να κάνουμε
νέα πράγματα, σκεφτήκαμε αυτά, υπήρχαν άτομα και από το Μαθηματικό και από
το ΜΠΕΣ και άτομα που γνωρίζανε και άτομα που
δεν γνωρίζανε το linux)

2. Πρέπει να κάνουμε μια συνάντηση στο IRC (chat) για να συζητήσουμε τα
θέματα της παρουσίασης ώστε να οργανωθούμε μεταξύ μας.

3. Την Πέμπτη το πρωί το καταστατικό θα είναι έτοιμο και θα υπογραφεί από το
ΔΣ Μαθηματικού το βράδυ. Θα πρέπει ένας ικανοποιητικός
αριθμός Πέντε τουλάχιστον ατόμων να το υπογράψει (από τη δικιά μας μεριά).

4. Γραφτείτε στο Forum <https://foss.math.aegena.gr/forum/>.

5. Η σελίδα είναι υπό κατασκευή. Ακόμα και έτσι default που είναι θα μας
εξυπηρετήσει μια χαρά για αρχή. Αλλά χρειαζόμαστε 2-3 κείμενα
για να αναρτήσουμε.
Ποιοί Είμαστε
Τι είναι το ΕΛ/ΛΑΚ
Τι είναι το Linux
(για το τελευταίο μπορείτε να βρείτε κειμενάκια στις σελίδες linux.gr
greeklug.gr hellug.gr ellak.gr και να μου τα στείλετε όποιος έχει τη θέληση
να κάνει κάποιο από αυτά)

6. Θέλω να βλέπω συμμετοχή και από εσάς. Προτάσεις, ιδέες και ότι άλλο.

Ακόμα αν κάποιος έχει κάποια απορία για το linux μπορεί να μπει στο IRC να
τον βοηθήσω ή αν θέλει μπορεί να ανοίξει καλύτερα ένα θέμα
στο forum ρωτώντας αυτά που θέλει να μάθει. έτσι ώστε να αποκτήσει μια
κινητικότητα και το forum (χρήστο και οποιοσδήποτε άλλος, είμαι εδώ
για να βοηθήσω τους πάντες όσο μπορώ οπότε μη διστάσετε να γράψετε στο forum
τις απορίες σας και τα σχετικά. μη φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις.
αν δεν κάνετε δε θα μάθετε ποτέ ;-)

αυτά για τώρα.. παρακαλώ να βλέπω μια κινητικότητα και από εσάς :)

καλή συνέχεια

ΥΓ. σας έγραψα όλους στη λίστα από εχθές. Μόλις φτιαχτούν οι βασικές σελίδες
στο site θα βγει global mail.

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com