[fossc-aegean-general] ΑΠ: Εσωτερική Οργάνωση Ομάδας

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sat Mar 12 22:24:44 EET 2011

ο μενέλαος ανάφερε την ιδέα για να έχουμε ένα κανάλι στο IRC για να κάνουμε
τα online meetings μας ή να μιλάμε real-time οποιαδήποτε στιγμή μας έρθει :P

είναι πανεύκολο να στηθεί αυτό και μπορώ να κάνω reserve ένα κανάλι στον
freenode
θα έχετε νεώτερα για αυτό, αύριο. (και αυτό θα είναι έτοιμο κατά τις 3 το
μεσημέρι)

Email: antonis at tzorvas.com