[fossc-aegean-general] ΑΠ: Εσωτερική Οργάνωση Ομάδας

Vasilakis Georgios icsd07009 at icsd.aegean.gr
Sat Mar 12 21:49:31 EET 2011

Συμφωνώ με τον Θανάση αυτή την στιγμή το ποιο απλό πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι εάν private blog . Γρήγορα και απλά! Δεν είμαι αντίθετος με το wiki απλά για τώρα πιστεύω ότι το blog θα βολέψει καλύτερα. Μέσα σε 5 λεπτά το έχουμε στημένο και κάνουμε την δουλειά μας.

Υ.Σ Θανάση μου χρωστάς μία πρόσκληση για το diaspora ρεεεεεε:)