[fossc-aegean-general] LaTeX Workshop

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sun Apr 17 22:36:51 EEST 2011

Καλησπέρα,

επειδή ο χρόνος με τρέχει πάρα πολύ,

θα ήθελα να μου πείτε ποιοι είναι διαθέσιμοι για να βοηθήσουν στην οργάνωση
του Workshop.

Στο Wiki θα ανεβάσω ή σήμερα ή αύριο το τι διαδικασίες θα πρέπει να τρέξουν.

Λόγω του ότι είναι και περιορισμένος ο χρόνος για να διαδώσουμε το LaTeX
ώστε
να έχει και ανταπόκριση αυτό το Workshop, ίσως κανονιστεί για τη νέα χρονιά.

για να το καταφέρουμε να οργανωθεί σωστά για τώρα θα πρέπει να έχουμε
καλύψει
τα θεματάκια/steps που θα ανεβάσω αύριο στο wiki.

ξέρω πως είναι περίοδος διακοπών, αλλά μην περιμένετε να γίνει τίποτα αν
ασχολούμαστε
με αυτό μόνο 5 μέρες το μήνα και 4 μήνες τη χρονιά.

Σύντομα θα έχετε νεότερα, καλή συνέχεια!

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com