[fossc-aegean-general] Συνάντηση | Δευτέρα 1/11

Tzorvas Konstantinos Antonios icsd08141 at icsd.aegean.gr
Sun Oct 31 13:11:44 EET 2010

Καλημέρα,

η συνάντηση και φυσικά δε θα γίνει στις μεσημεριανές ώρες του φαγητού.
εκτός και αν πάμε για φαί σε κανά Νικόλα ξέρω γω..

Πείτε ώρες και βλέπουμε, εγώ αρχικά σκεφτόμουν για βραδάκι, αλλά αν μπορούμε μέσα στο χρονικό διάστημα 12-18:00 θα είμαστε οκ.

Σημείωση: να κάνετε κοινοποίηση τα mail στο fossc-aegean-general at lists.hellug.gr ή να πατάτε "Reply All" αντί για σκέτο Reply, έτσι ώστε να μπορούν να τα βλέπουν όλοι όσοι είναι στη λίστα :)

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering