[fossc-aegean-general] Android Greece Community / Android Presentation & Development

Tzorvas Konstantinos Antonios icsd08141 at icsd.aegean.gr
Fri Nov 19 21:56:45 EET 2010

Τα είπαμε με τον Χαραλαμπίδη λίγο σήμερα στα γρήγορα, μου είπε πως έχει άτομο, αλλά μου είπε να στείλω και σε αυτόν e-mail.

Θα φροντίσω αύριο να μιλήσω μαζί του από τηλέφωνο ή e-mail για το τι έχει κλείσει. Και αν έχει κλείσει κάτι, τότε μπορούμε να κάνουμε μια ξεχωριστή ομιλία (συμπληρωματική στην ομιλία που θα κανονιστεί για το μάθημα αποκλειστικά) που να πιάνει κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Πχ, development με Eclipse και συγκεκριμένα εργαλεία, ή κάποιο WorkShop με Hands-On για ένα συγκεκριμένο demo-application

Αυτά για τώρα, για meego, θα προσπαθήσω από αύριο πρωί να δω τι μπορεί να γίνει.

Γενικότερα να ξέρετε πως αν το τρέξουμε το θέμα με την ομάδα, μπορούμε να κάνουμε πολλά.

Και άλλο ένα, μην τρελαίνεστε με το πολύ μπλα-μπλα του MS Evangelist.

Με το open-source θα κερδίσετε σε όλα. (open source & MS, ξανασκεφτήτε το, κανείς δεν είναι "χαζός" για να γίνεται ξαφνικά f/oss friendly & supportive)

Καλή συνέχεια :)

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering