[fossc-aegean-general] "Περί" ίδρυσης της ομάδας

Tzorvas Konstantinos Antonios icsd08141 at icsd.aegean.gr
Fri Nov 19 19:28:28 EET 2010

Έχω έρθει σε συνενόηση με τον Κακαβούλα και τον Σειρινόπουλο.

Ο δεύτερος μου είπε πως θα με ενημερώσει και στο κινητό για το επερχόμενο ΔΣ.

Εκεί, θα υπογραφεί ένα χαρτί που θα ορίζει 5 νέα άτομα για Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας.
(Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο, Γενικό Γραμματέα, Ταμία, Έφορο)
πάνω κάτω για το ΔΣ, κοιτάξτε εδώ http://hellug.gr/index.php/OSullogos/Katastatikogr#k19
πανομοιότυπα και εμείς θα μοιράσουμε τις δράσεις μεταξύ μας.

Πείτε μου λοιπόν, ποιοι ενδιαφέρεστε για το ΔΣ.

Για μη-ακαδημαϊκούς δεν είμαστε σίγουροι, αν μπορούμε να βάλουμε στο ΔΣ. Ωστόσο είναι και που θα φροντίσουμε, καθώς δε θέλουμε να υπάρχει διάκριση μεταξύ όλων μας.

Καλή συνέχεια.

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering