[Archlinuxgr] Hello

Nick Koskinas nick at discloud.eu
Sat Aug 20 20:07:37 EEST 2016

Καλησπέρες,
   καλώς σας βρήκα, μόλις μπήκα στην λίστα. Διάβασα το archive του
τελευταίου μήνα, ψήνομαι και εγώ για κάποιο event στο hsgr για αρχή και
ψήνομαι και για περαιτέρω. Το έχουμε συζητήσει με κάποιους ήδη για να
γίνει κάτι τέτοιο αλλά δεν το κανονίσαμε ποτέ.
  Επίσης και για να στήσουμε κάποια services είμαι μέσα. Θα μπορούσα να
πάρω ένα VM για να έχουμε ως server και να αρχίσουμε από εκεί. Mail
aliases με το domain archlinux.gr είναι ενδιαφέρον, jabber επίσης. Wiki
δεν βρίσκω λόγο μιας και υπάρχει το official σε ελληνική γλώσσα, θα
μπορούσαμε όμως να το εμπλουτίσουμε. Θα μπορούσαμε να διαδόσουμε και το
ελληνικό IRC κανάλι.

Polichronucci
nick at discloud.eu
GPG: 0xDCBB89AE4B63446E