[Archlinuxgr] archlinux.gr domain

Achilleas Pipinellis axilleas at axilleas.me
Mon Jun 16 14:46:21 EEST 2014

On 06/04/2014 11:37 AM, Achilleas Pipinellis wrote:
> Το domain έληξε πριν περίπου 2 βδομάδες και ο herco που το έτρεχε δεν
> πρόλαβε να κάνει μεταβίβαση. Έκανα backorder να το πάρω, να το
> σουλουπώσουμε, αλλά σήμερα μου ήρθε mail ότι το πήρε τελικά κάποιος
> άλλος. Είναι μήπως κανείς ανάμεσά μας;

Και ναι, πλέον το http://www.archlinux.gr μιλάει και για ubuntu...

Έστειλα το παρακάτω mail την προηγούμενη Τετάρτη αλλά απάντηση δεν πήρα
ποτέ. Αν θέλει να προσπαθήσει και κάποιος άλλος έχει καλώς. Με ήρεμους
τόνους!

-----------
Καλησπέρα,

Παλιότερα το archlinux.gr λειτουργούσε ως portal για την ελληνική
κοινότητα του Archlinux. Ο παλιός κάτοχος του domain λόγω κάποιων
προσωπικών δυσκολιών δεν πρόλαβε να μου μεταβιβάσει το domain ώστε να το
αναβιώσουμε. Είχα κάνει backorder στο papaki αλλά όπως φαίνεται με
προλάβατε!

Νομίζετε θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε κάπως ώστε να γυρίσει το
archlinux.gr στην παλιά του λειτουργία; Βλέπω πως τώρα εξυπηρετεί απλά
ως blog.

Είμαστε αρκετά άτομα που ενδιαφερόμαστε, αν δεν το γνωρίζετε ήδη.

Ευχαριστώ

--
GPG : 0xABF99BE5
Blog: http://axilleas.me