[Archlinuxgr] meeting

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sat May 17 18:36:20 EEST 2014

δεν βλέπω να έχει απαντήσει κανείς ... οπότε μάλλον δύσκολο.

Εγώ κατά πάσα πιθανότητα (και δουλειάς επιτρέποντας) θα είμαι στο hsgr
την δευτέρα τέτοια ώρα - αλλά τίποτα δεν είναι 100% σίγουρο.

Εάν τώρα όλοι οι υπόλοιπα είναι μέσα για Δευτέρα - πείτε μου για να
κλείσω τον χώρο (event)
και να είμαι 100% σίγουρα εκεί.

Πάντως το hsgr θα είναι ανοιχτό από τις 18.00 γιατί έχει event.

Τέλος .... ρίξτε μια ματιά στα επερχόμενα events του hsgr γιατί μερικά
είναι απίστευτα ενδιαφέροντα (καλεσμένα από το εξωτερικό) αλλά και
φυσικά να μην πέσουμε πάνω σε άλλο event εκείνη την ώρα !