[Archlinuxgr] open terminal on shutdown

Yorgos Diapoulis ydiapoulis at gmail.com
Sun May 4 16:54:20 EEST 2014

> Φυσικά όλα αυτά ΔΕΝ θα συνέβαιναν ποτέ εάν σταμάταγες να μπαίνεις στα
windows !
Προσπαθώ κι εγώ να μην ξαναανοίξω windows αλλά έχω δρόμο ακόμα...

> Το archlinux boot-άρει κανονικά ?
Ναι, δουλεύει κανονικά (δλδ. τα πρόγραμματα που χρησιμοποιώ είναι ΟΚ!)

> Το πρόβλημα είναι ότι κάνει shutdown χωρίς να εμφανίζει μηνύματα ?
Οχι, στο shutdown παρατήρησα ότι τυπώνει περισσότερα μηνύματα. (δλδ.
τυπώνει κάποια path που είναι της μορφής oldroot/sys)

Έκανα
$ whereis oldroot
και μου τύπωσε
oldroot: [me at laptop] $ pwd -> home/me

> Επίσης, τι σχέση έχει η διαδικασία του shutdown με τα windows ?
Καμία σχέση. Μερικές φορές που κολλάνε τα windows *ενδέχεται* να μην μπορώ
να bootarw στο arch. Σε αυτή τη περίπτωση βγάζω την μπαταρία και λύνεται
έτσι.

> Δεν βρίσκονται σε διαφορετικά partitions ?
Nαι, εσύ είχες κάνει το installation :)

> να έχουν αλλάξει την γεωμετρία των κατατμήσεων και να έχει προκύψει
Πως μπορώ να το δω αυτό?

ευχαριστώ για την υπομονή σου,
θα κοιτάξω να μην ξανανοίξω win, ή τουλάχιστον να μην αναφέρω τον
ακατανόμαστο σε αυτή τη λίστα

Στις 4 Μαΐου 2014 - 2:58 μ.μ., ο χρήστης Evaggelos Balaskas <
ebalaskas at ebalaskas.gr> έγραψε: