[Archlinuxgr] open terminal on shutdown

Yorgos Diapoulis ydiapoulis at gmail.com
Sun May 4 13:09:53 EEST 2014

Γεια σας,

έχω dual boot και έκανα μία βλακεία και εμπιστέτηκα τα windows να κάνουν
ότι αυτά θεωρούσαν ως 'recommened', με αποτέλεσμα να αλλάξουν τα μηνύματα
στην οθόνη κατά την διαδικασία του shutdown στο arch.

Από ότι προλαβαίνω να δώ πρίν κλείσει ο ΗΥ τυπώνει μερικές γραμμές με
oldroot/sys/...
To σύστημα by default κάνει boot στο archlinux.
Αυτό που θέλω να κάνω ουσιαστικά είναι να ανοίξω terminal πριν κλείσει ο ΗΥ
ώστε να σώσω σε ένα αρχείο τα μηνήματα που τυπώνει στο shutdown.

Πριν καποιο καιρό που έψαχνα να δω τι έκανα, βρήκα ένα thread που έλεγε
πως να ανοίξεις terminal πριν το shutdown βάζοντας bash στο αρχείο που
είναι υπεύθυνο για το shutdown. Το thread δεν το κράτησα με αποτέλεσμα να
μη μπορώ να το βρώ τώρα.

Κάτι άλλο που συμβαίνει είναι ότι μερικές φορές κολλάει το boot στο logo
των windows και μετά δεν μπορώ να κάνω boot ούτε στο arch. Αυτό το
αντιμετωπίζω βγάζοντας μπαταρία και τροφοδοτικό απο τον ΗΥ, και μετά
boot-αρουν και τα 2 κανονικά.

ευχαριστώ,
Γιώργος