[Archlinuxgr] Αδυναμία update (μέσω pacman) λόγω unresolvable dependencies

George T ranger.linux at gmail.com
Thu May 1 17:46:51 EEST 2014

Καλησπέρα.

Νομίζω ότι ακόμα και να είχε πέσει το haskell-core repo, από τη στιγμή που
το έχεις με μεγαλύτερη προτεραιότητα από το extra δεν θα αναβάθμιζε τα
πακέτα. Η database του haskell-core θα υπήρχε στον υπολογιστή σου και
εφόσον περιέχει τα συγκεκριμένα πακέτα δεν θα τα τραβήξει ο pacman από το
extra.

Δεν χρησιμοποιώ το repo αυτό, αλλά απ ότι βλέπω το παράξενο για μένα είναι
ότι το haskell-xmonad-contrib που έχεις εγκατεστημένο είναι από το
haskell-core καθώς δεν υπάρχει στο extra. Όμως το σου ζητάει το ghc=7.6.3-1
και όχι το 7.8.2-1 που ζητάει το πακέτο που έχει αυτή τη στιγμή το
haskell-core. Δοκίμασες να το ξαναπεράσεις με

pacman -S haskell-core/haskell-xmonad-contrib

να δεις τια θα γίνει; Αν και πάλι θα σου βγάλει error γιατί το
haskell-transformers που έχεις θέλει και αυτό ghc=7.6.3-1, όπως αυτό στο
extra, Βλέπω ότι το έχεις περάσει από αλλού (warning: haskell-transformers:
local (0.3.0.0-27) is newer than extra (0.3.0.0-4)). Το
haskell-transformers όμως δεν υπάρχει στο haskell-core. Το έχεις χτίσει
εσύ; Αν το αφαιρέσεις, με την παραπάνω εντοκή θα είσαι εντάξει. Θα
τραβήξεις το haskell-xmonad-contrib από το haskell-core και μαζί του θα
πάρει και το ghc 7.8.2-1