[Archlinuxgr] Downgrade -xorg

Axilleas Pipinellis axilleas at archlinux.gr
Wed Mar 20 14:23:49 EET 2013

On 03/20/2013 01:10 PM, "Π. Σκουλουδάκης" wrote:

> Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι στο wiki που να εξηγεί την διαδικασία
> του downgrade στην αμέσως προηγούμενη έκδοση του xorg.
> Υπάρχει κάποιος οδηγός?
> Το σύστημα είναι πλήρως ενημερωμένο, χθεσινή εγκατάσταση και είμαι σε
> gnome (αν λέει κάτι).
>
> Ευχαριστώ,

Καλησπέρα,

Αν δεις στο wiki [0], υπάρχει ένα poject εν ονόματι Arch Rollback
Machine (ARM) [1], το οποίο είναι ένα repository που κρατάει τις παλιές
εκδόσεις. Μπορείς είτε να κατεβάσεις απ' ευθείας τα πακέτα που θες
(παίζει να κρασάρει ο browser όμως λόγω του όγκου των πακέτων :P ), ή να
χρησιμοποιήσεις κάποιο εργαλείο για αυτή τη δουλειά. Θα πρότεινα το
armh[2][3]. Αν δεις στο [3] έχει οδηγίες για το πως θα το
χρησιμοποιήσεις. Αν έχεις κάποια άλλη απορία εδώ είμαστε :)

[0] https://wiki.archlinux.org/index.php/Downgrade
[1] http://arm.konnichi.com/
[2] https://aur.archlinux.org/packages/armh/
[3] http://xyne.archlinux.ca/projects/armh/