[Archlinuxgr] Καλό το archlinux αλλα

Panagiotis Mavrogiorgos pmav99 at gmail.com
Tue Jun 5 00:20:11 EEST 2012

2012/6/4 Klearchos-Angelos Gkountras <kleagkou at gmail.com>:
> Δεν θέλω να δημιουργήσω flame αλλά κάτι έτυχε και έβαλα debian sid . Και οι
> δύο  διανομές μου αρέσουν . Στο sid καλως ή κακως ολα τα προβληματα λυθηκαν
> Δεν ξέρω πότε θα ξανάβάλω arch αλλά θέλω να ρωτήσω γιατι υπάρχουν τόσα bugs
> στο arch ?
Μην ξεχνάς κάτι . Το debian έχει από πίσω πιο μεγάλη κοινότητα. Το
testing που γίνεται στα πακέτα είναι σαφώς πιο εκτεταμένο. Επίσης είναι
λιγότερο bleeding edge από το Arch.

Δεν ξέρω τα προβλήματα που συνάντησες τι φύσεως είναι. Πιθανά να μην
είναι "bugs" αλλά απλά να έπρεπε να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο
διαβάζοντας το wiki. Αν δεν μας αναφέρεις τι εννοείς, δε θα μπορέσουμε
να σε βοηθήσουμε.

Μπορεί φυσικά να είναι και καραμπινάτα bugs οπότε το καλύτερο θα ήταν να
τα ανέφερες στο bug tracker. Τα περισσότερα προβλήματα που έχω
συναντήσει εγώ εντάσσονται στην πρώτη κατηγορία. Το μόνο πραγματικό bug
που έχω συναντήσει είναι μια φορά ένα dependency σε κάποιο πακέτο.
Εξαρτάται βέβαια και τι εννοείς bug

Όπως και αν έχει, το Arch δεν είναι για όλους τους χρήστες, και δεν το
λέω ελιτίστικα αυτό. Απαιτεί χρόνο (κάμποσο την πρώτη φορά που το
στήνεις) και διάθεση για διάβασμα από το χρήστη. Αν λείπει κάτι από τα
δύο, τότε τα αποτελέσματα δεν είναι τα καλύτερα.

φιλικά Παναγιώτης