[Archlinuxgr] xfce και mount

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou at gmail.com
Tue May 22 17:01:18 EEST 2012

ok ευχαεχριστω το βλεπει τωρα ο thunar ... αλλα και μια ακομα ερωτηση ...
οταν ανοιξω το vlc για δω μια ταινια γιατι με λεει

"

Αποτυχία αναπαραγωγής:

Το DVDRead δεν μπόρεσε να ανοίξει το δίσκο "/dev/dvd".

Η είσοδός σας δεν μπορεί να ανοιχτεί:

O VLC δεν είναι δυνατόν να ανοίξει το MRL 'dvd:///dev/dvd'. Ελέγξτε τον
πίνακα καταγραφής συμβάντων για λεπτομέρειες."

Στις 22 Μαΐου 2012 2:09 π.μ., ο χρήστης Axilleas P
<axilleas at archlinux.gr>έγραψε:

http://jemadux.com

Sent from web