[Archlinuxgr] Συναντηση

Theodoros Synodinos tsyn at archlinux.gr
Tue Sep 13 08:58:03 EEST 2011

Καλημέρα,

Εγώ μένω 2 λεπτά από εκεί με τα πόδια οπότε δεν πιστεύω ότι πρέπει να
μετρήσει η γνώμη μου. Εγώ βέβαια θα έλεγα ναι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε
και χρήση του προβολικού και να μην κοιτάμε ο ένας την οθόνη του άλλου σαν
να αντιγράφουμε.

tsyn

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2011 8:47 π.μ., ο χρήστης Evaggelos Balaskas <
ebalaskas at ebalaskas.gr> έγραψε: