[Archlinuxgr] Archlinuxgr Digest, Vol 15, Issue 3

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sat Jun 4 18:43:48 EEST 2011

μάλιστα ... προφανώς έχω κάνει λάθος και θεώρησα κάτι που διάβασα ως
παρατήρηση του Παναγιώτη.

Η δική μου τότε παρατήρηση είναι ότι ΔΕΝ είμαστε ενάντια/εχθροί στο
περιοδικό, αλλά θέλουμε να του βοηθήσουμε να καταλάβουν τα λάθη που
έχουν κάνει στην παρουσίασή τους.

Αυτό πιστεύω πρέπει να είναι το κύριο νόημα της επιστολής μας προς αυτούς.
Δεν θεωρώ αρνητικό που έγινε παρουσίαση, θεωρώ αρνητικό που έχει σαφή
λάθη κι αναφορές σε πράγματα που δεν ισχύουν.

--
Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.