[Archlinuxgr] RAM and Arch

N. Pattakos pattakosn at yahoo.com
Fri Jun 3 19:43:14 EEST 2011

On 06/03/2011 04:06 PM, Evaggelos Balaskas wrote:
> ή εναλλακτικά γράψε εκ της ελληνικής κοινότητας arch
> και είσαι μέσα
>
> btw η παρατήρηση του "Παναγιώτης Μαυρογιώργος" είναι πάρα πολύ σωστή.
>
> να τους βοηθήσουμε να καταλάβουν τα λάθη τους θέλουμε
> όχι να τους κάνουμε εχθρούς

Δε θα ήθελα να εκφράσω τους πάντες γιατί είναι πολύ γενικό.

Δεν κατάλαβα σε ποια παρατήρηση αναφέρεσαι. Νομίζεις ότι ήμουν επιθετικός κάπου;
να τους εξηγήσω προσπάθησα όχι να τους την πω.

Οχι ότι περιμένω να αλλάξει τίποτα σε αυτή τη φυλλάδα.

Νίκος

Nicholas Pattakos
       http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html