[Archlinuxgr] Αφιέρωμα του RAM στο Arch Linux

herco koroneos herco.koroneos at gmail.com
Mon May 30 18:04:57 EEST 2011

Καλησπερα στη λιστα - εστω και μετα απο πολυ καιρο.

Καταρχην ευχαριστω τον aeto fokeas για την ενημερωση. Δεν θα το παιρνα
χαμπαρι μιας και δεν το διαβαζω τελευταια.

Τωρα, οπως θα προσεξε και ο ιδιος, το mail το εστειλε στις 15 του μηνα και
εμφανιστηκε σημερα - αυτο συνεβει γιατι ειχε ενα attachment 5ΜΒs - οποτε και
περιμενε στον server της λιστας για εγκριση. Το οριο ειναι 40KBs , δηλαδη
εξυπηρετει την αναγκη καποιου κομματιου κωδικα - καποιας επιστολης - μεχρι
εκει  ;-)

Σε τετοιες περιπτωσεις ειναι πιο βολικο να ανεβασετε τις φωτο στο imageshack
πχ και να δωσετε links μεσα στο mail. Παραμενετε παρανομοι - μιλαμε για
scans τμηματος περιοδικου σε κυκλοφορια - αλλα ετσι δεν εναποθετετε το υλικο
αυτο στο server μας - οποτε κανουμε τα στραβα ματια και ολα οκ :D

Για το ιδιο το αρθρο τωρα, ο Βαρελας εχει γραψει πολυ καλυτερα πραγματα
παλαιοτερα. Δυστυχως στο συγκεκριμενο κινειται σε λαθος μονοπατια - οπως
αναφερατε ολοι - και το "φωτορομαντζο" του ειναι ανενημερωτο. Επισης θα
περιμενα και μια αναφορα στους Ελληνες χρηστες - δεν εννοω το
archlinux.grως site - αλλα στις κινησεις της κοινοτητας, εχουν γινει
καμποσες τελευταια.

Αν οντως συνταχθει μια επιστολη σε κοσμιο υφος και με πραγματικα στοιχεια
και επιχειρηματα - θα την υπογραψω και εγω - οχι οτι θα εχει και καμια
βαρυνουσα σημασια αυτο.

Με την ευκαιρια ενα μπραβο στον Αλεξανδρο και στο Μανο για τα αρθρα στο
OSarena. Χρειαζονται τετοιες κινησεις - τελευταια ειδα και Μπαλασκα/Καραντια
να ενεργοποιουνται - μπας και καταλαβουν καποιοι ποια ειναι η πραγματικη
δυναμη της διανομης.

Φιλικα
Ηρακλης Κορωναιος