[Archlinuxgr] Αφιέρωμα του RAM στο Arch Linux

Alexandros Mittos axl.mtt at gmail.com
Mon May 30 16:43:07 EEST 2011

Όσον αφορά το σκαναρίσμα, εντάξει καταλαβαίνω πως δεν είναι απόλυτα
νόμιμο αλλά ας μην το κάνουμε θέμα, από τον ενθουσιασμό του το έκανε. Ας
μην κολλήσουμε σε κάτι τόσο μικρό.

Πέρα από αυτό, συμφωνώ με τον Νίκο, η παρουσίαση/οδηγός είναι επιεικώς
μέτρια. Σου προτείνω Νίκο να γράψεις αυτό το γράμμα στο RAM και μάλιστα
πριν το στείλεις, να μας το δείξεις για να προσθέσει ο καθένας από κάτι.

Ενημερωτικά αναφέρω πως με τον Μάνο έχουμε γράψει μία σειρά άρθρων στο
OSArena <http://osarena.net/> όπου παρουσιάζουμε την διανομή όσο πιο
απλά γίνεται, προσπαθώντας να προσεγγίσουμε νέους χρήστες:

1. Γνωριμία με το Arch Linux
<http://osarena.net/2011/02/%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-arch-linux.html>
2. Pacman
<http://osarena.net/2011/02/arch-linux-package-manager-pacman.html>
3. AUR <http://osarena.net/2011/02/arch-user-repository-aur.html>
4. Αρχεία Συστήματος rc.conf
<http://osarena.net/2011/02/arch-linux-archia-sistimatos-%E2%80%93-rc-conf.html>
5. Πως να κάνετε το Arch Linux σταθερό σαν βράχο
<http://osarena.net/2011/03/pos-na-kanete-to-arch-linux-stathero-san-vracho.html>