[Archlinuxgr] Προβλημα με Gnome

Aetos Fokeas aetos.fokeas at gmail.com
Fri Apr 29 15:54:30 EEST 2011

Καλημέρα,

Έχεις δίκιο.. μόλις έτρεξα το " xinit /usr/bin/gnome-session" σαν απλός user
δημιουργήθηκαν και τα υπόλοιπα κρυφά αρχεία ( .gconf .gnome2 κλπ) στο home
dir μου αλλά δεν άλλαξε κάτι :(
Όταν προσπάθησα να τρέξω exec xterm, μαυρίζει η οθόνη για μερικά
δευτερόλεπτα και μετά με ξανα βγάζει στην 1η γραμμή εντολών ( tty1) έχοντας
κάνει logout.
Εγκατέστησα και lxde μπας και ήταν πρόβλημα του gnome αλλά πάλι το ίδιο
κάνει.. Όταν πάω να τρέξω το lxdm, μου βγάζει την ίδια "χαλασμένη" οθόνη.

 Απο το log του xorg και το dmesg τι θες να στείλω?? είναι αρκετές
εκατοντάδες γραμμές οπότε δεν μπορώ να τα στείλω ολόκληρα  :p :p