[Archlinuxgr] Προβλημα με Gnome

N. Pattakos pattakosn at yahoo.com
Fri Apr 29 02:13:08 EEST 2011

On 04/29/2011 01:48 AM, Aetos Fokeas wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Έκανα μια νέα εγκατάσταση arch στο desktop του αδερφού μου και είχα κάποια
> προβλήματα :( :(
> Μετά την βασική εγκατάσταση ( και αφού όλα πήγαν καλά) ξεκίνησα να βάζω πακέτα.
> Αφού εγκατέστησα drivers για την κάρτα γραφικών ( nvidia) και το γραφικό
> περιβάλλον (gnome), έκανα ένα πρώτο test για να δω αν δουλεύουν όλα οκ!!
> Όταν έτρεξα ( ως root) την εντολή " xinit /usr/bin/gnome-session", όλα δούλευαν
> μια χαρά!!
> Όταν έκανα login σαν απλός user και προσπάθησα να ξανα σηκώσω το γραφικό
> [...]

Καλησπέρα,

Μήπως την εντολή την έτρεξες με sudo αφού είχες κάνει login ως χρήστης και ενώ
ήσουν ήδη στο home dir σου; Πολύ πιθανό να έχουν δημιουργηθεί κρυφά αρχεία στο
home dir σου που δεν σου ανήκουν και για αυτό να συμβαίνει αυτό. για πάτα ls -al
στο ~/ σου να δεις τι βγάζει.

Από εκεί και πέρα ,αν ως απλός χρήστης ξεκινήσεις X χωρίς κάποιον manager, σκέτο
exec xterm, τι γίνεται; αν βγάλεις τον nvidia driver και αφήσει σκέτο
xf86-video-vesa ανοίγει (gdm ή xterm ;)

Επίσης δεν είμαι σίγουρος για το τι έχεις κάνει, όπως τα περιγράφεις με
αναγκάζεις να ρωτήσω αν ακολούθησες τον οδηγό από το arch wiki και που παρέκλινες...

Νίκος
Nicholas Pattakos
       http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html