[Archlinuxgr] FOSSCOMM 7-8 Μαΐου 2011

firewalker firew4lker at gmail.com
Sat Apr 9 12:16:35 EEST 2011

Ποιος ο λόγος να φανεί πως έχει κόσμο η διανομή;

Στην παρουσίαση εννοείς; Να γίνει βαβούρα; Δυστυχώς η Πάτρα μακριά, τα
λεωφορεία δεν βολεύουν και η βενζίνη στο 1.68...

Προσωπικά από το '04~05 που έχω Arch δεν με "δούλεψε"  κανείς. :P :P :P

Εκτός από το, κλασικό "Πως ξέρεις πως κάποιος χρησιμοποιεί Arch".