[Archlinuxgr] παρουσίαση openfest pt2

N. Pattakos pattakosn at yahoo.com
Fri Apr 8 11:45:48 EEST 2011

On 04/08/2011 08:25 AM, Evaggelos Balaskas wrote:
> Εμείς περιμένουμε σχόλια επί της παρουσιάσης, εάν είναι να βγάλουμε
> κάτι ή να προσθέσουμε κάτι άλλο.
>
> Ήταν κοινή απόφαση που πήραμε με τον Τάσο όταν την γράψαμε, να είναι
> στα αγγλικά.
> Επιλέγχθηκε στα αγγλικά, γιατί θέλουμε να μπορεί να την διαβάσει και
> κάποιος που δεν ξέρει ελληνικά. Κατά την διάρκεια θα μιλάμε εμείς
> ελληνικά, οπότε το κοινό δεν θα έχει πρόβλημα να μας καταλάβει.
>
> Τέλος .... εάν περιμένουμε μέχρι το Σάββατο το απόγευμα τότε ... το
> χάσαμε το κορμί πατριώτη ! Η παρουσίαση είναι για το Σάββατο το πρωί
> στις 12.00

> [...]

Αυτή τη παράμετρο δεν την ήξερα... Με σκίζεις...
Εφόσον έχετε αποφασίσει τη γλώσσα όμως, με ξαναράβεις :p

Επί της ουσίας θα παρατηρούσα τα εξής:

    - Ολες οι διαφάνειες είναι "φορτωμένες", όπως τις είδα όλες θέλουν διάβασμα,
στην παρουσίαση καλό θα ήταν κάθε bullet να εμφανίζεται όπως μιλάτε (φαντάζομαι
ότι το έχετε κάνει ήδη αλλά δε φαίνεται στο pdf).
    - Εκεί που λέτε Rolling Release & Bleeding Edge νομίζω ότι είναι ουσιαστικά
ένα πράγμα. Επίσης το Bleeding Edge υπονοεί το Bleeding κάτι που ίσως είναι
άδικο για το λειτουργικό. Εγώ θα το έγραφα ως:
       * Rolling Release
           packages are tested and updated shortly after their authors release
stable updates.
    - Εκεί που λέει:
       Mostly for competent users
      θα πρότεινα
        Not suitable for users who want it to "just work" .
      Αυτό που έχετε ίσως τρομάξει και απωθήσει νέους χρήστες και δίνει ένα
αλαζονικό υπεροπτικό τόνο σε όσους το χρησιμοποιούν (και καλά εμείς που ξέρουμε
χρησιμοποιούμε arch, προφανώς δεν ισχύει αλλά ο κομπλεξισμός είναι παντού).

    - For users that need their system as striped down as possible
      θα το έκανα κάπως έτσι:
      Random_arch_system = (FULLY_BLOATED || STRIPPED_DOWN )
      γιατί ακριβώς μπορεί να είναι με την ίδια ευκολία και τα δύο με default το
δεύτερο και θα έλεγα ότι είναι και μια διαφορά από άλλες διανομές που πρέπει να
το δουλέψεις για να την ελαφρύνεις.

    - Τα λευκά bullets στην 4 θα τα έκανα μια γραμμή με κόμματα για να φαίνεται
ποιο αραιή η σελίδα:
        core, extra, community, multilib, testing, community-testing,
multilib-testing

   - Την 5η σελίδα θα την έκανα απλά ένα πινακάκι, όπως είναι μου φαίνεται σαν
"πρόχειρη".

Όπως είπα και πριν δεν είναι κακή, το αντίθετο. Απλά προτείνω ότι σκέφτομαι όπως
τη βλέπω.

Νίκος
Nicholas Pattakos
       http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html