[Archlinuxgr] παρουσίαση openfest pt2

N. Pattakos pattakosn at yahoo.com
Fri Apr 8 03:32:10 EEST 2011

On 04/07/2011 11:45 PM, Axilleas P wrote:
> Πέρα από την πλάκα θα προτιμούσα και γω να ήταν στα ελληνικά.
>
> 2011/4/7 Evaggelos Balaskas <ebalaskas at ebalaskas.gr <mailto:ebalaskas at ebalaskas.gr>>
>
>     α. δεν ξέρουμε κάποια άλλη γλώσσα και
>     β. μας έχουν καλέσει στο ευρωπαϊκό συνέδριο κοινοτήτων στην Βρέμη, και
>     είπαμε να μην την ξαναγράψουμε

Χωρίς να το λέω υποτιμητικά ή τίποτα, αλλά είναι 5 διαφανειούλες...
Αν περιμένετε μέχρι το Σάββατο το απόγευμα θα σας στείλω μια μεταφρασμένη για να
τη διορθώσετε όπως νομίζετε και αν θέλετε το χρησιμοποιείτε.

Προσωπικά είμαι υπέρ των αγγλικών, αλλά γιατί όχι στα Ελληνικά;

Νίκος

Nicholas Pattakos
       http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html