[Archlinuxgr] OpenFest 9-10 Απρίλη στο ΤΕΙ Πειραιά

Michael Sioutis papito.dit at gmail.com
Mon Apr 4 23:50:25 EEST 2011

Αγαπητά μέλη της ελληνικής κοινότητας του Arch Linux,

στις 9 και 10 του Απρίλη διοργανώνεται φεστιβάλ ελευθερου λογισμικού και
ανοικτού κώδικα στο ΤΕΙ Πειραιά όπως φαίνεται στην
παρακάτω αφίσα:
http://openfest.teipir.gr/images/afisa_main_page.png
αλλά και στο facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=171917552852606

Μιάς και μεταξύ άλλων σκοπός της κοινότητάς σας είναι να διαφημίσει την
διανομή στην χώρα μας, αναρωτιόμουν αν θα παραβρίσκεται κάποιο/κάποια
μέλος/μέλη σας στο φεστιβάλ.

Δεν είμαι ούτε φοιτητής στο ΤΕΙ Πειραιά (είμαι μεταπτυχιακός στην
Πληροφορική ΕΚΠΑ), αλλά ούτε και χρήστης του Arch Linux. Έχόντας όμως
ακούσει
πολύ κολακευτικά σχόλια για αυτή την κομψή διανομή και όντας λάτρης του
Linux, θα ήθελα να την δω και από κοντά, όπως φαντάζομαι και αρκετοί
άλλοι.

Με εκτίμηση,
Mike