[Archlinuxgr] Σχετικα με τις μεταφρασεις του ArchWiki

Panagiotis Mavrogiorgos pmav99 at gmail.com
Wed Mar 23 12:40:06 EET 2011

> Ας οργανωθούμε και σε αυτόν τον τομέα. Λέω για αρχή να ξεκινήσουμε με
> το Beginner's
> Guide <https://wiki.archlinux.org/index.php/Beginners%27_Guide>. Η ιδέα
> είναι να μεταφραστεί το άρθρο στον καθένα τοπικά, μόλις το τελειώσουμε το
> τσεκάρουμε όλοι για τυχόν λάθη και μετά να το ανεβάσουμε όλο μαζί. Ξεκινάω
> από το Preface. Αν το τελειώσω και δεν έχει προσφερθεί κάποιος άλλος
> προχωράω παρακάτω. Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε ενέργεια κάνουμε καλό
> είναι να ενημερώνουμε τη λίστα. Επισυνάπτω το κείμενο που πρέπει να
> μεταφραστεί.

> [...]

Προσωπικά δεν έχω χρόνο να αναλάβω κάτι αυτή την περίοδο, αλλά αν είναι να
ασχοληθούν περισσότερα άτομα με τη μετάφραση, δε θα ήταν πιο εύκολο να γίνει
μέσω google docs? Θα μπορούν να δουλεύουν πολλά άτομα μαζί χωρίς να χάνονται
οι αλλαγές που κάνει ο καθένας.

Εναλλακτικά, γίνεται και μέσω κάποιου version control system (mercurial/git
κτλ). Σε αυτή την περίπτωση, για να δουλεύει τo merge απροβλημάτιστα, θέλει
ένα αρχείο txt με μία πρόταση ανά γραμμή και τα commits να αφορούν μόνο μία
ενότητα του tutorial.

ΠΜ